close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך בוחרים קריין לטובת ג'ינגל לעסק?

מערכת שורשי שבט, תשפב12/01/2022

למה חשוב זמריר לעסק שלכם ואיך בוחרים לו קריין?

תגיות:
צילום: freepik
הגעתם למסקנה כי העסק לא מצליח למכור? פעולות שונות שאותן תעשו בזמן אמת יכולות לשנות את המציאות כולה. פתאום תמצאו את עצמכם במצב שבו העסק מתחיל לעבוד מסביב לשעון. אם תנוחו על זרי הדפנה, לא בטוח שתמצאו את עצמכם מתקדמים אל עבר השגת המטרה. אחת מהפעולות החשובות ביותר שתוכלו לבצע היא הכנת ג'ינגל לעסק. הג'ינגל הזה יכול לעשות עבודה מעולה, עבודה שאתם לא תוכלו לעשות בעצמכם. הרי הג'ינגל של העסק מתנגן בזמן שהלקוחות מחכים למענה שלכם. אך איך תדעו איזה קריין לבחור על מנת שהוא זה שיקליט את הג'ינגל? תזכרו כי עומדת לכם מטרה מול העיניים.

קריין או
צילום: freepik
קריינית – מה באמת עדיף

השאלה הראשונה שעליה תצטרכו לענות תהיה האם לבחור קריין או אולי דווקא קריינית. נזכיר כי בחירת הקריין שיעביר את אותו ג'ינגל לעסק היא בחירה קריטית. על מנת שתוכלו לבחור את מין הקריין יהיה עליכם לבחון מי הם הלקוחות של העסק. אם הלקוחות יהיו נשים, תעדיפו כי קריינית תעביר להן את המסר. מצד שני אם הלקוחות יהיו גברים, באופן טבעי אתם תעדיפו בקריין. אם מדובר על מוצר או שירות שפונה לכולם, כאן יהיה לכם שיקול דעתם משלכם. כמובן שתוכלו לבחון מה המתחרים שלכם עושים על מנת להבין מה הם עושים בצורה נכונה.

הכי חשוב שהקול יהיה שונה
לא כולם יכולים להיות קריינים שעושים ג'ינגל לעסק. לכן תצטרכו לבחור בקפידה את האיש שעליו אתם סומכים לטובת ביצוע המשימה. עוד טיפ שנוכל לתת לכם יהיה לבחור קריין או קריינית עם קול מעט שונה. כזה שיהיה מאוד קל לזכור אותו, הרי הקול הוא הכלי החזק של הקריינים. אם הקול של הקריין או הקריינית יהיה כמו של כולם, הוא עשוי להיבלע עבור הלקוחות. בשלב מסוים כאשר הם ממתינים לשיחה, הם ירגישו כי אין שום דבר שגורם להם להישאר. אם כל זה לא מספיק. אתם תרצו כי הקול של אותו קריין או קריינית ילווה את הלקוחות לאורך זמן. תצטרכו לוודא כי הקול משרה אווירה נעימה על מי שנמצא בצד השני.

איש מקצוע שיש לו ניסיון רב
ג'ינגל לעסק צריך להיות הפרמטר שעושה את כל ההבדל מנקודת המבט שלכם. כלומר שכל מי ששומע את ההקלטה, יבין מיד כי העסק שלכם הוא עסק רציני. הקריין או הקריינית שבהם תבחרו, חייבים להיות כאלה שיש להם ניסיון עשיר. כלומר כאלה שכבר יצא להם להקליט לא עם ג'ינגלים והם יכולים לסייע לכם מהניסיון שלהם. הרי אותם אנשי מקצוע צריכים לתרום מהידע שלהם על מנת להפיק עבורכם את הג'ינגל המושלם. אף אחד לא אמר כי להכין ג'ינגל לעסק זוהי משימה כל כך קלה. לעיתים המשימה הזאת תהיה קשה מכל משימה אחרת שאתם מעמידים מולכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה